Στη δυνατότητα να έχει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για συγκεντρωτική εικόνα των προσωπικών στοιχείων αλλά και των συμβολαίων των πελατών του.
Στη δυνατότητα να έχει ο πελάτης πλήρη εικόνα των ασφαλιστηρίων συμβολαίων του και να μπορεί μόνος του να κάνει ενέργειες για αυτά.
ΕΥΚΟΛΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ
Απλουστεύει τις διαδικασίες για τον πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να κάνει ενέργειες μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό myAccount, όπως η πληρωμή του συμβολαίου του, με εύκολο τρόπο.
Όπως ο πελάτης, και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει μέσω του myAccount συγκεντρωτική εικόνα για τα συμβόλαια και τα προσωπικά στοιχεία του κάθε πελάτη του.
ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ
Η ενημέρωση των προσωπικών στοιχείων των πελάτων δημιουργεί έμμεσα μία βάση δεδομένων η οποία μελλοντικά θα μπορούσε να αξιοποιηθεί προς όφελος του συνεργάτη. Είναι η «πόρτα» για μελλοντικές δράσεις όπως π.χ. αυτόματες καμπάνιες που θα βοηθήσουν στο cross ή up-selling.
Χτίζεται η ψηφιακή σχέση μεταξύ συνεργάτη και πελάτη που αποτελεί τεχνολογικό μονόδρομο.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΣ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ
Ευελιξία να παρέχει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής λογαριασμό myAccount σε όσους πελάτες το επιθυμεί και όχι στο σύνολο των πελατών του.
Η ένταξη μπορεί να γίνει σταδιακά με το ρυθμό που επιθυμεί ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.