• Ενσωμάτωση διαδικασίας GDPR,IDD και εντύπων IPID • Συγχώνευση εγγράφων ανάλογα με το προϊόν και ηλεκτρονική υπογραφή
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗ (e-Pay)
• Δημιουργία δικού σας Κωδικού Ηλεκτρονικής πληρωμής (RF) μέσω συστήματος διατραπεζικής IRIS. (add on) • Ενσωματωμένο σύστημα πληρωμών μέσω VIVA payment. • Ενσωματωμένο σύστημα πληρωμών μέσω Card Link.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
• Ηλεκτρονική υπογραφή εγγράφων και αποδοχή GDPR μέσω tablet ή απομακρυσμένα με χρήση OTP.
HERMES AUTOMATION
• Αυτόματες ειδοποιήσεις. • Διαχείριση ειδοποιήσεων. • Διαχείριση μηνυμάτων ειδοποιήσεων. • Αυτόματη αποστολή ανανεώσεων Ηλεκτρονικά (Email ή και SMS). • Μαζική αποστολή ανανεώσεων Ηλεκτρονικά (Email ή και SMS) με προεπιλεγμένες ρυθμίσεις. • Πληρωμή από τον πελάτη και αυτόματη παράδοση του συμβολαίου. • Ηλεκτρονική πληρωμή και λήψη του συμβολαίου ηλεκτρονικά από τον πελάτη.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ (SITE)
• Προσωπική ιστοσελίδα (Site με κοινό Template με 3 ενότητες). • Διαφορετική διαμόρφωσης ή και επέκτασης της ιστοσελίδας (Επιπλέον κόστος). • Προαιρετικά δρομολόγηση σε δικό σας Domain. • Διαχείρισης προϊόντων στο Site. • Τιμολόγηση & Συγκριτική Τιμολόγηση από τον καταναλωτή. • Αυτόματη δημιουργία προσφοράς / Παραγγελίας. • Διαχείριση και διεκπεραίωσης των «Παραγγελιών».
MY ACCOUNT (Είσοδος πελατών)
• Δημιουργία Ενεργοποίηση και διαχείριση ηλεκτρονικού λογαριασμού πελάτη ( MyAccount). • Ενσωμάτωση σε υφιστάμενο site. • Απομακρυσμένη Αποδοχή GDPR με Ηλεκτρονική υπογραφή από την καρτέλα του πελάτη μέσω SMS (OTP). • Εξόφληση ασφαλίστρων με ηλεκτρονική πληρωμή και άμεση παραλαβή του συμβολαίου από τον πελάτη. • Ηλεκτρονική επικοινωνία με πελάτη (Email ή και SMS).
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (e-Shop B2C)
• E- SHOP με δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής και αγοράς από τον καταναλωτή.
Περιλαμβάνει: • Διαχείριση προϊόντων e-shop. • Τιμολόγηση & συγκριτική τιμολόγηση. • Αυτόματη δημιουργία προσφοράς / παραγγελίας. • Διαχείριση ηλεκτρονικής αίτησης. • Ενότητα έκδοσης. • Ενσωμάτωση των λειτουργιών Hermes Automation & MyAccount. • Διαχείριση και διεκπεραίωση «Παραγγελιών» και αγορών. • Ηλεκτρονική πληρωμή. • Αποδοχή GDPR σε κάθε βήμα που απαιτείται.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ
• Σύνδεση με back-office. • Αρχικοποίηση χαρτοφυλακίου. • Συγχρονισμός με back-office. • Ενσωμάτωση των λειτουργιών Hermes Automation & MyAccount. • Διαχείριση χαρτοφυλακίου. • Λίστες αναφοράς παραγωγής.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ
• Εφαρμογή διαχείρισης χρηστών και συνεργατών. • Σύστημα ειδοποιήσεων χρηστών και συνεργατών. • Ηλεκτρονικό κατάστημα συμβολαίων και ανανεωτηρίων. • Διαχείριση πιστωτικού ορίου συνεργατών. • Διαχείριση προθεσμιών αγοράς και εξόφλησης συμβολαίων. • Διαχείριση και διανομή εγγράφων με επίπεδα ορατότητας.